miércoles, 11 de febrero de 2009

En directe des de Vitòria


Sempre he admirat les cròniques televisives dels corresponsals que des de qualsevol punt del món ens fan arribar una informació entenedora. Com a persones que viuen i coneixen la realitat de la zona que cobreixen, no tan sols informen de fets puntuals sinó que contextualitzen i ens donen les claus per entendre cada situació.
Seria massa agosarat dir que en la meva primera "conexió" vaig poder viure aquesta experiència perquè no era més que un simulacre. Però sí que vaig intentar posar-me en el paper de corresponsal/enviada especial a Euskadi i vaig fer arribar la meva crònica amb l'objectiu de donar informació. Explicar els fets però sense que es tractés d'un bombardeig de dades que només portarien mal de caps als espectadors. El meu objectiu era doncs que es quedéssin amb la idea principal, amb el titular de la informació.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Dolors!!!
ho vas fer molt bé! la idea ppal va quedar clara!! ho vas clavar!!! =)
(i tot i els "problemillas" que hi va haver amb les teves connexions a NY o al mig de la muntanya, amb cavalls i tot jejeje)